مقالات

کدام کفپوش برای کلاس درس بهتر کار می کند؟

سنگ کفپوش

مدرسه برای بچه‌ها به اندازه کافی سخت است – محیطی که ممکن است به دلیل زمان سخت و خشن شده باشد  – اما ما می‌توانیم با انتخاب کفپوش‌ ها، مدرسه را برای آنها کمی راحت‌تر کنیم. از رنگ گرفته تا راحتی کف زیر پا، تصمیم‌گیری بین انواع مختلف کف‌ها می‌تواند به ایجاد فضایی دلپذیرتر کمک کند که تجربه آموزشی آن‌ها را اندکی کمتر آسیب‌رسان می‌کند

انواع مختلفی از کفپوش ها در مدارس استفاده می شود، اما تعدادی از آنها به عنوان راحت ترین، بادوام ترین و واقعی ترین گزینه ها شناخته می شوند. به خاطر داشته باشید که ملاحظات مختلفی برای اتاق های مختلف در مدرسه وجود دارد. ممکن است به انواع مختلف طبقه در کافه تریا، راهرو، کلاس درس، کتابخانه، تئاتر و سالن بدنسازی نیاز داشته باشید.

سنگ کفپوش

کفپوش وینیل

کفپوش وینیل انتخاب خوبی برای کلاس های درس است. در حالی که وینیل می تواند در طول زمان خراشیده شود، به خصوص با جابجایی منظم مبلمان سنگین مانند میزهای کافه تریا، برای اتاق هایی که مبلمان به دفعات جابجا نمی شوند، مانند کلاس درس، انتخابی محکم است. با این حال، کفپوش وینیل کیفیت حذف صدا را نسبت به سایر گزینه‌های کف‌پوش ندارد، بنابراین ممکن است بخواهید برای حفظ گوش خود یک لایه زیرین اضافه کنید.

کف کاشی وینیل

کفپوش وینیل که به صورت ورق یا کاشی موجود است، می تواند ظاهر چوب و سنگ را تقلید کند. ورق وینیل معمولاً در برابر آب مقاوم‌تر است (مگر اینکه بخواهید روی وینیل لوکس سرمایه‌گذاری کنید) زیرا برخلاف کاشی‌های وینیل درزهای کمتری برای نفوذ آب وجود دارد. مزیت کاشی وینیل این است که کاشی های جداگانه در صورت آسیب یا فرورفتگی به راحتی قابل تعویض هستند. اگر وینیل را برای کلاس درس در نظر می گیرید، میزان قرار گرفتن در معرض آب را در نظر بگیرید. اگر آزمایش‌های علمی آتشفشانی بچه‌ها روی زمین حباب می‌زند یا نقاشی‌های آبرنگ روی آن می‌چکد، ورق‌های وینیل ممکن است گزینه بهتری باشند.

سنگ کفپوش

مشمع کف اتاق

کفپوش مشمع کف اتاق یک گزینه کلاسیک برای مدارس است. سازگار با محیط زیست، مقاوم در برابر خش، تمیز کردن آسان و در صورت آب بندی مناسب در برابر آب مقاوم است. با خواص ضد میکروبی، این یک گزینه عالی برای مدارس است – در نهایت، بچه ها آهنربای میکروب هستند. نقطه ضعف مشمع کف اتاق این است که ممکن است توسط مبلمان یا وسایل سنگین آسیب ببیند، اما انتظار سه روز پس از نصب قبل از قرار دادن وسایل سنگین روی آن می تواند این مشکل را کاهش دهد.

فرش

در حالی که بسیاری از مدارس به دلیل سهولت نگهداری به کفپوش های سخت روی می آورند، فرش نیز گزینه ای عالی برای کلاس های درس است. زیر پا نرم است و در صورت انتخاب رنگ مناسب کثیفی را به خوبی پنهان می کند – به علاوه در صورت نصب صحیح می تواند لغزنده نباشد. هنگام انتخاب بین کف سخت و موکت، سن کودکان استفاده از اتاق را در نظر بگیرید. برای بچه‌هایی که در برنامه‌های شلوغ مدرسه‌شان وقت خواب و قصه دارند، اتاق باید فرش یا قالیچه داشته باشد. یک منطقه دنج برای کلاس های درس کودکان کوچک ضروری است، و یک قالیچه یک راه عالی برای انجام این کار است. فرش‌های سطحی را می‌توان بر روی کف‌های سخت یا حتی روی فرش‌های نازک‌تر و کم‌پرز دیوار به دیوار یا فرش مدولار اضافه کرد.

کفپوش

فرش در کلاس های درس

برای نوجوانان جوان، نوجوانان و «بزرگ‌سالان جوان» (چه کسی می‌داند این روزها می‌خواهند چه نامی داشته باشند؟)، فرش کردن آنقدر مهم نیست، زیرا به احتمال زیاد، آن‌ها اغلب به این اندازه روی زمین چرت نمی‌زنند. اما همچنان باید راحتی اتاق را بر اساس رنگ و بافت کف در نظر بگیرید. کاشی های بژ و استریل ممکن است به خوبی کثیفی ها را پنهان کنند و به راحتی تمیز شوند، اما ممکن است مدرسه را مانند یک بیمارستان یا زندان احساس کند – نه دقیقاً یک محیط راحت. از نظر طراحی، همه چیز در مورد تعادل است. الگوها و رنگ‌های سرگرم‌کننده می‌توانند خلاقیت را القا کنند، اما اگر کفپوش آن‌قدر جالب باشد که نمی‌توان به آن نگاه کرد، ممکن است توجه دانش‌آموزان را پرت کند. مهم نیست برای چه اتاقی کفپوش را انتخاب می کنید، کارشناسان محلی درنیکا استون  شما اینجا هستند تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند. متخصصان ما برای کمک به همه پروژه های شما مجهز هستند، بنابراین پروژه خود را از همین امروز در اینجا شروع کنید.

منبع : flooringamerica

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *