مقالات

زنانی که الهام بخش ما هستند

زنان موفق

در جشن ماه تاریخ زنان، ما به تعدادی از زنان باورنکردنی در صنعت طراحی و ساخت خانه اشاره می کنیم که همچنان با تلاش، جاه طلبی و استعداد غیرقابل انکار خود به ما الهام می بخشند. ما این فرصت شگفت‌انگیز را داشتیم تا با شش زن پیشرو صحبت کنیم (در ادامه درباره آنها بیشتر بدانید!) که در مورد تجربیات شخصی، لحظات توانمندسازی و موارد دیگر به اشتراک گذاشتند. شنیدن دیدگاه های آنها در مورد معنای امروزی بودن یک زن در این عرصه بسیار باعث افتخار بود. به ورق زدن ادامه دهید تا ببینید آنها چه می گویند!

کیم وارگو - زنان

کیم وارگو

کیم وارگو به تنهایی نیمی از تیم پشت وبلاگ مستقر در شیکاگو Yellow Brick Home است. او و همسرش هر روزه در حال اصلاح خانه 130 ساله خود هستند و هر روز ایده های جدید در خانه خود پیاده می کنند . آنها دیوارها را پایین آورده اند، آشپزخانه را به اتاق خواب تبدیل کرده اند و دوست دارند هر دلیلی برای ابزار خود و خلاقیت  خود داشته باشند.

مورگان مولیتور

مورگان مولیتور

مورگان یکی از بنیانگذاران و نیمی از برند لایف استایل construction2style در کنار همسرش جیمی است. اینها با سابقه 10 ساله هر خانه ای را از هم پاشانده و به خانه ای جدید تبدیل می کند  – نه تنها برای مشتریانشان بلکه برای خودشان. مورگان بر تولید محتوای ساخت‌وساز نظارت دارد، مشارکت‌های برند را مدیریت می‌کند، گورو نویسندگی و طراحی کار  اصلی است. او همچنین دوره ها و کارگاه های آموزشی آنلاین آنها را مدیریت می کند. او متفکری آینده‌نگر، ریسک‌پذیر است و هیچ چیز او را شادتر از زمانی که می‌تواند نقش کوچکی در شکوفایی رویاها و زندگی مردم ایفا کند، خوشحال نمی‌کند.

رشیدا بانکز

رشیدا بانکز

راشیدا بنکس یک طراح داخلی و سازنده محتوای دکوراسیون منزل مستقر در واشنگتن دی سی است. او به خود می‌بالد که طرح‌های کاربردی و پیشرفته برای مشتریانش ایجاد می‌کند و در عین حال به مخاطبانش آموزش می‌دهد که چگونه طراح خانه‌های خود باشند.

کلی ونتا وگلاسنس

کلی ونتا وگلاسنس

او یک طراح است که به دلیل جسورانه بودن بی انتها، فعالترین آدم در حوزه دکوراسیون داخلی و خانه های لوکس سفارشی شناخته شده است.او که حرفه طراحی داخلی خود را در فلوریدا در سال 2003 آغاز کرد، بنیانگذار و مدیر خلاق West Bay Homes مستقر در مینیاپولیس در سال 2014 شد. کلی معتقد است که یک خانه توسعه و بیان افرادی است که در آن زندگی می کنند. همیشه پرورش دهنده و کاربردی: زیبایی پروژه های او از طریق احساس او نسبت به آنچه که مشتریانش زیبا می دانند، ظاهر می شود.

شانون یودیس

شانون یودیس

Schannon Yodice یک طراح کاشی حسابدار است که به صورت آنلاین با نام That Tile Chick شناخته می شود. پس از تقریبا یک دهه کار به عنوان حسابدار، شانون متوجه شد که در حرفه خود ناراضی و ناراضی است. در سال 2020، او شغل حسابداری 9-5 خود را رها کرد و شروع به کار تمام وقت برای تنظیم کاشی کرد. از آن زمان، او رشد شغلی باورنکردنی داشته است و در نقش عملی خود بیش از همیشه خوشحال است.

شانون یودیس

کارمئون همیلتون

کارمئون همیلتون یک طراح داخلی ساکن ممفیس و وبلاگ نویس سبک زندگی است که در نام تجاری Nubi Interiors، برنده HGTV’s Design Star: Next Gen و ستاره HGTV’s Reno My Rental است. کار، داستان، و محتوای او در زمینه طراحی، برندسازی و ارتقای زندگی روزمره در Architectural Digest، Southern Living، Essence، Domino و موارد دیگر برجسته و ارجاع شده است. Carmeon از آموزش طراحی و تجربه گسترده خود برای کشف زیبایی در همه چیز استفاده می کند و به دیگران کمک می کند تا زیبایی را در چیزی که هر روز آنها را احاطه کرده است پیدا کنند.

چرا فکر می کنید برای زنان بیشتر مهم است که در صنعت طراحی و ساخت خانه فکر کنند؟

رشیده: تنوع برای تازه و نوآور نگه داشتن صنعت بسیار کلیدی است. زنان تجربه زندگی بسیار متفاوتی دارند و چیزها را از دریچه ای متفاوت می بینند. بنابراین، اختراعات و بهترین شیوه‌ها را می‌توان صرفاً به دلیل دیدگاه‌های متفاوت اصلاح و کشف کرد. زنان با پیشینه‌های فرهنگی و اجتماعی-اقتصادی مختلف که مایلند بخشی از این صنعت باشند، باید احساس استقبال کنند، زیرا دیدگاه آنها می‌تواند به مسائلی پاسخ دهد که هرگز حل نشده‌اند، یا راه‌های جدید و کارآمدی برای انجام کارها ابداع کنند.

کیم: وقتی می‌بینیم که خود را در هر صنعتی منعکس می‌کنیم، این تقویتی است که زنان جوان باید بدانند که می‌توانند این کار را نیز انجام دهند! به‌عنوان یک آمریکایی آسیایی، وقتی می‌بینم یک زن آسیایی کار می‌کند و در خانه‌اش جادو می‌کند، الهام می‌گیرم. در یک جامعه تحت سلطه مردان، برای ما مهم است که به تمام معنا به یکدیگر تکیه کنیم، از جمع آوری الهام گرفته تا آرامش گرفته تا تشویق و اجرای طرح.

مورگان: شکاف بزرگی در تنوع در صنعت خانگی وجود دارد. آوردن زنان بیشتر به این صنعت یکی از راه هایی است که می توانیم به پر کردن این شکاف کمک کنیم. من همچنین معتقدم که تعداد انگشت شماری ننگ در اطراف صنعت ساخت و ساز وجود دارد که یکی از آنها شهرت آن این است که این صنعت تحت سلطه مردانه است – دنیای مردانه. اما ما در حال پیشرفت هستیم! و همانطور که همه ما می دانیم، کمبود نیروی کار بسیار زیاد است و نگاه کردن به صنعت ساخت و ساز معمولاً به صورت یقه آبی، چکمه ها به زمین، کثیف شدن دستان شما، و نه لزوماً برای کسی که سابقه تحصیلی دارد، منتقل می شود. که اصلا اینطور نیست.

شانون: من دوست دارم خودم را به خودم ثابت کنم. هر پروژه یک چالش جدید است و غلبه بر آن چالش به من یادآوری می‌کند که چه توانایی‌هایی دارم. فکر می‌کنم اگر زنی به این رشته کار علاقه داشته باشد، باید انتظار داشته باشد که از نظر روحی و جسمی به چالش کشیده شود، اما معتقدم همه توانایی آن را دارند.

برای پیوستن زنان به این صنعت چه توصیه ای دارید؟

کلی: انجام بده! تمرین خود را بیاموزید و گسترش دهید. هرچه بیشتر انجام دهید، ساعات بیشتری را صرف کنید، تجربه بیشتری کسب می کنید. اجازه ندهید کسی شما را از تعقیب علایق و اهدافتان منصرف کند و آنها را با عزم شدید دنبال کنید.

شانون: بسیاری از افراد در این صنعت سعی می‌کنند شما را به سمتی سوق دهند که در جعبه‌ای که فکر می‌کنند در آن مناسب هستید فکر کنید. هرگز گوش نکنی

رشیدا: تخصص خود را بیابید و واقعاً به همه چیز وارد شوید. بخش‌های زیادی در صنعت وجود دارد، و اگرچه شناخته شدن در کل بسیار عالی است، من فکر می‌کنم پیدا کردن «نابغه» خود مهم است. چه مبلمان ساختمانی، نقاشی، ساخت و ساز، اثاثه یا لوازم داخلی، سبک طراحی خاص، هر چه که باشد، در نبوغ خود عمل کنید و آن را به اندازه کافی بلند کنید تا همه تماشاگران بدانند!

کارمئون: من می خواهم زنان بیشتری تمام جنبه های این صنعت را مطالعه کنند و فضاهای نفوذی را در نظر بگیرند که به ندرت در آنها دیده می شود: معماری، مبلمان و طراحی محصول، ساخت، تولید و طراحی صحنه، پیمانکاری عمومی و تجارت ساختمان و غیره. شما نیاز دارید. صدای شما مورد نیاز است استعدادهای شما در آن فضاها مورد نیاز است.

آیا می توانید تجربه خاصی را در حرفه خود به یاد بیاورید، زمانی که به عنوان یک زن احساس قدرت می کنید؟

مورگان: زمانی که یکی از کارمندان ما شرکت ما را ترک کرد و پس از اطلاع دادن به مشتریان فعلی خود در مورد این انتقال، یکی از مشتریان ما ایمیلی برای من ارسال کرد و گفت که چقدر باید به زنی که به تازگی ایجاد کرده‌ام افتخار کنم. و چقدر جالب بود که از یک لنز بیرونی ببینیم که چگونه به او قدرت می‌دهیم و او را تشویق می‌کنیم تا خودش بیرون برود. صادقانه بگویم، من هرگز اینطور به آن نگاه نکرده بودم و خیلی جالب بود که به یادم بیفتم که چه چیزهایی را برای ایجاد آن در construction2style سخت کار کرده ایم. این بسیار فراتر از طراحی و بازسازی خانه های صاحبان خانه است

کیم: هیچ چیز بیشتر از وقتی که دختر 4 ساله ام کارهای من را تماشا می کند و برای یک پروژه DIY کمک می کند، من را غرور نمی کند.

رشیده: لحظه ای بود که احساس قدرت خاصی کردم. بعد از اسپری کردن کابینت های آشپزخانه ام بود. به دلیل اهمیت رنگ کابینت، این کار از برخی از پروژه های ساخت و ساز سخت تر بود. و من واقعاً می خواستم یک روکش صاف کارخانه ای داشته باشم. وقتی کارم تمام شد، پیمانکاران آن را دیدند و خواستند من را به خاطر محصول نهایی استخدام کنند! پاسخ من منفی بود، اما قطعا حس خوبی داشت!

کلی: وقتی متوجه شدم که صدها نفر را در سفر خلاقانه‌ام با خود می‌آورم. آن زمان بود که فهمیدم به جایی در حرفه‌ام رسیده‌ام که برای رسیدن به آن سال‌ها تلاش و تجربه شکست خورده است. لحظه ای بود که فهمیدم این کار را کرده ام. سپس به اهداف بزرگتری توجه کردم.

چیزی که دوست دارید بیشتر مردم در مورد زنان در این صنعت بدانند چیست؟

کلی: زنان بسیار متعادل هستند. زنان شاغل و حرفه ای باید تصمیماتی بگیرند که سخت است. در پایان، احساس می‌کنم فرزندانم من را می‌بینند که در حال تلاش و هیجان هستم و واقعاً به کارم علاقه دارم. دخترم به من گفته که به من افتخار می کند. تصدیق او واقعاً برای من معنای جهانی دارد. من می خواهم به دخترم نشان دهم که می تواند خانواده و شغلی داشته باشد که برای او خوشبختی زیادی به ارمغان می آورد. من همیشه به او می گویم که فرصت های او نامحدود است. او می داند که همان چیزی که برای خودش می بیند تبدیل خواهد شد. همه ما همیشه در حال تبدیل شدن هستیم. این یک چیز زیبا در مورد زندگی است. این یک چیز زیبا در مورد یک حرفه خلاق است.

کیم: لطفاً به ما نگاه نکنید و فکر نکنید که چگونه تعادل کار و زندگی ایجاد می کنید؟ ما “همه کارها را انجام نمی دهیم”، بلکه به اشتیاق خود اولویت می دهیم. بعضی روزها ممکن است شبیه تمیز کردن خانه و در نهایت استفاده از آن دستور العمل به نظر برسد، و روزهای دیگر ممکن است مانند خاک اره و تفنگ میخکوبی به نظر برسد. ما هم مثل همه باید تلاش کنیم.

مورگان: زنان در انجام چند کار خوب هستند و این افسانه نیست. که این صفتی است که در صنعت طراحی و ساخت بسیار مطلوب و مورد نیاز است. فراتر از الزامات خانه، تعادل کار و زندگی – زنان در پشت صحنه با مشتریان، تیم های داخلی و خارجی، زیرمجموعه ها، همکاران و غیره بسیار سخت کار می کنند. آنها فراتر از کار، در مدیریت انتظارات، احساسات، فرآیندها، سازمان ها و رشد نیز مهارت دارند. ما می دانیم که چگونه کارها را به طور موثر و کارآمد انجام دهیم، و زیاد تحمل نمی کنیم زیرا زمانی برای آن وجود ندارد. ما در تغییر سریع فعالیت‌ها و برآوردن خواسته‌های مهلت‌ها خوب هستیم.

کارمئون: زنان بیش از 60 درصد از طراحان فعال در صنعت را تشکیل می دهند، اما تعداد کمی از ما، کمتر از 30 درصد، در موقعیت های قدرت و رهبری هستیم. ما هنوز کار داریم.

این مطلب ترجمه وبسایت درنیکا می باشد

منبع : تلی شاپ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *